Wednesday, October 19, 2011

childSCAPE




"PINK!!!!!!!!!!!!!"
Warna yang sangat menarikkan?
hahahahaha
bila aku ingat saat aku pakai baju itu, sungguh aku tidak sangka aku sedang memakai baju yang berwarna pink. Agak kelakar jugalah namun itulah kenyataannya.

ok....
Sekarang kita cerita sedikit berkenaan childscape.
Program ini telah berlangsung, (berlangsung? macam aneh ayat ini.) "ok kita guna dilaksanakan." Program ini telah dilaksanakan di Melaka, tempatnya saya lupalah, namun apa yang saya ingat kaki bukit gunung ledang.

fakta:
" daripada penyelidikan yang telah dilakukan oleh beberapa pakar yang berjaya, mereka menyimpulkan bahawa kem yang kami gunakan itu agak KERAS!!! ha! keras macam mana kami tidak tahu jugalah. Ada juga sumber-sumber lain menyatakan bahawa kawasan tersebut merupakan tempat HANG TUAH dan PUTERI GUNUNG LEDANG bermadu ASMARA"

Pelbagai program yang telah dianjurkan oleh pihak yang berkaitan, antaranya, berdansa, explorace, masak-memasak, main api, main kahwin-kahwin dan sebagainya. Banyak ilmu dan pengalaman dapat kami kutip di kem tersebut. Apa yang tidak dapat saya lupakan disana ialah setiap pokok mangga di sana telah disembur racun oleh serangga. 
     Akhir kata kalau ada pasang angan-angan mahu jumpa puteri gunung ledang, HUH!!! jangan nak merepek, orang itu comfirm-comfirm dah mati. 
    Harapan saya adalah semoga anak-anak kecil tidak melihat drama melayu kerana, drama melayu hanya MEMBUANG MASA mereka, ibubapa bawalah anak-anak kamu pergi mengaji atau belajar solat daripada tengok televisyen itu, sure you all boleh belajar sekali.(manalah tahu masing-masing JAHIL lagi dalam bab agama).

Salam perpisahan permisi diri.
eusuffcarl
 







0 comments:

Post a Comment

copyright by @ eusuffcarlworld sebarang peniruan adalah tidak dibenarkan