Monday, December 31, 2012

NEW!!! HAPPY NEW YEAR GUYS!!!!


ASSALAMUALAIKUM SEMUA....

alhamdulillah... berjaya juga kita melepasi satu lagi tahun di abad ini...
nampaknya kita berjaya melepasi KIAMAT yang diramal puak "apatah aku pon xingat"  TROLLL!!!

melepasi sebuah tahun bermakna umur kita juga meningkat, maka kita semakin menghampiri KEMATIAN...
OMG!! kalau cakap bab-bab mati ni, aku lemah sikit.... " tak nak lah ckap lagi" kih3..

sebelum apa-apa, aku nak mintak maaf kat korang semua sebab, banyak membuang masa korang untuk baca blog aku ni... " padan muka koranglah" hahaha "jangan mara, baca selalu ye" :3

and, to be thanks kat sape2 yang rajin mengeledah blog usang aku ni... "ada jumpa hantu tak?" =.= ahahha

apa-apa hal pun aku sampaikan sebuah puisi indah untuk korang sempena tahun baru ni... lalalala..

"ni kene baca sampai habis"


2013 tiba akhirnya,
kiamat diduga, gila yang percaya,
nafas berbaumu masih ku terasa jua,
oo man... that is worst!

pejam mata, terbuka akhirnya,
dosa terkumpul bertambah sentiasa,
maaf dipinta mohon terima,
i beg u guys, please forgive me!

bunga api, firework terjemahnya,
berwarna-warni indah malamnya,
2013 azam baru dicipta,
but! pay u debt man!

kata mencarut tamat disini,
moga korang berpuas hati,
usha-ushalah blog aku berkali-kali,
guys... enjoy this picture firstly!!!


firework on 2013!!!





6 comments:

copyright by @ eusuffcarlworld sebarang peniruan adalah tidak dibenarkan