Sunday, January 6, 2013

OMG!!! MELEPASKAN RASA YANG TERPENDAM!


ASSLAMUALAIKUM SEMUA....

anda semua sihat-sihat kah??? kalau sihat baguslah.. :)

kali ni aku malas nak cerita tentang dunia luar, atau cerita tentang orang lain, aku nak cerita tentang diri aku dan apa yang telah berlaku ke atas diri aku ni.

aku rasa boleh lah aku cerita semua ini kat korang semua sebab...... entah ah aku pun tak tahu sebab apa.
wehehe...

dulu aku pernah couple, pada mulannya aku bahagia sangat, sangat-sangat bahagia... tak dapat aku bayangkan  semua tu... tapi panas bukannya sampai petang pon u alls... hubungan kami dilanda bencana tsuunami... dengan itu kami pun putus.... wehehe... ha ini lah cerita aku... soo dgn  itu aku tlah menghasilkan sebuah lagu untuk itu.... kali ini aku nak bagi korang baca lu lirik dia... nanti baru aku upload lagu dia okay...

baca u alls... lalalla....

dulu ku tak percaya,
apa yang mereka kata,
walau sering terluka,
semuaku biar saja,

namun takdirnya tiba,
jiwaku kini tersiksa,
katamu semua dusta,
rupanya kau berpunya...

aku mahu kita tetap bersama~

aku tahu,
aku tak perlu
menangisi semua ini.....
aku tahu,
aku tak mampu
menghadapi seorang diri...

so lirik lagu ni lebih menceritakan apa yang aku rasa.. walau bukan sepenuhnya apa yang telah aku lalui... :)

0 comments:

Post a Comment

copyright by @ eusuffcarlworld sebarang peniruan adalah tidak dibenarkan