Monday, December 26, 2011

LISA DAN YUSRI KAHWIN!!!!


Assalamualaikum W.B.T dan salam sejahtera.....
 

      Wah, wah, wah!!!! Sekarang ini dunia hiburan sudah semakin kecoh dengan perkahwinan yang bakal berlangsung. Siapa lagi kalau bukan pasanagn merpati sejoli YUSRI dan LISA SURIHANI. Ohh punah impian aku nak mengurat lisa. Hahahaha... walaupun ramai yang sudah tahu akan hal ini, aku saja-saja nak buat cerita tentang ini. Bia kisah lisa yang aku minat ni terpahat didalam blog aku, nanti aku tua aku boleh ingat balik peristiwa ni.






  Ingat 23 Februari nikah....a. 26 Februari majlis resepsi ataupun bersanding.....he3....
  




Aku doakan gak semoga hubungan dorang kali ini akan kekal selamanya... YUSRI ingat jangan nak kawin kejap-kejap jer. Sayanglah lisa tu sepenuh hati taw. Lupakan segala kisah silam yang tidak patut anda ingat tu...  oklah sekian.






0 comments:

Post a Comment

copyright by @ eusuffcarlworld sebarang peniruan adalah tidak dibenarkan