Friday, September 14, 2012

:: buang bosan anda ::

assalamualaikum~~~ (kerajinan menjengah)

Menyalahkan kekusutan jiwa bukanlah langkah yang bagus untuk menghilangkan stress atau kebosanan.
apa kata korang semua buat perkara2 yang korang tak pernah buat... tapi janganlah buat perkara yang menyusahkan  diri sendiri dan orang lain.

ini adalah salah satu cara untuk aku menghilangkan kebosanan.

1) menyanyi  sambil bermain gitar.
2) mengambil gambar bersama kamera kawan2 (hahaha)
3) kuar dengan kawan2.



au tak adalah nak korang ikut apa yang aku buat ni, tapi just bagi korang bukak sikit minda korang tu... jangan terhadkan perkara yang korang nak lakukan. juz do it ok.

tapi malam ni aku rajin lak nak mengabadikan perasaan aku dalam bait2 indah. harap korang tak kesah... mcm ada yang nak baca jer kan~~~ ^^,


kayuhan kaki ku semakin pantas,
bukan mahu mengejar,
hanya mahu menukar hala tuju diri,
jauh sudah aku menghilang,
bukan tersesat,
hanya hanyut dek ombak hitam.
mata mengecil, telinga merincing.
mana jalannya.
tiada juga petunjuknya,
kabus berada dimana,
ayah,ibu tolong aku.
mana mereka semua?
apa ini takdirku?
tolong aku ya tuhan.

0 comments:

Post a Comment

copyright by @ eusuffcarlworld sebarang peniruan adalah tidak dibenarkan