Wednesday, December 12, 2012

HEBAT, LUAHAN SEORANG BLOGER!

Assalamualaikum semua.....apa khabar.


rasanya sudah lama aku tak menulis apa2 kat blog ni.. rasa macam dah berSAWANG blog aku ni.
aku rasa semua ni sebab diri aku sendiri kot yang tak pandai bahagikan masa.
Bukan mudahkan nak bahagikan masa? hahaha... lagi2 orang macam aku ni.
hahaha... sebenarnya tak tahu nak tulis apa kat entry ni... saja nak merepek ajer... luah apa yang patut.  :)


bumi tetap berputar pada paksinya,
namun aku tidak juga berdiri sebagai insan,
terasa firaun mula menjajah semula,
katanya wajib dilaksana!
bukankah itu ulah sang firaun.

aku sedar salah semua ini,
namun jika tidak diluah.
hati musnah, parah bernanah.
luka luar sembuh dek ubatnya,
luka dalam tak munkin ada penawarnya.

aku manusia biasa,
tidak punya kuasa.
sampai bilakah aku perlu menanti,
hanya masa jawapan segalanya.
akan ku nanti masa itu.


hehehe... so dah terluah la serba sedikit apa yang aku rasa.... mungkin sapa yang mampu membaca entry ni... aku ucapkan.. TAHNIAH.... korang the best.. hhehehhe


0 comments:

Post a Comment

copyright by @ eusuffcarlworld sebarang peniruan adalah tidak dibenarkan