Saturday, December 22, 2012

OMG! LAGU BARU ''KISAH SILAM'

Assalamualaikum~~ hye3...

apa khabar semua.. act aku tak tahu nak update apa kat entry kali ni... so pikir punye pikir aku pon terpikir.. hahaha.. nk masukakn lah lagu y aku cipta.. ahahha... so kpd sape2 yang baca entry kali ni, sory lah... kali ni syok sendiri lak.. ahahha....

okay2 korang kan memang pemalas nak baca2 panjang2 ni... hahaha.. so dipersembahkan... EUSUFFCARL... ahahha.. KISAH SILAM...


ha... ni lah lagunyer... komen lah apa2 kay... hahaha...







ni lirik dia..

dalam diam ku menyendiri,
mengenangmu oh kekasih,
bukan  niatku menyakiti,
namun masa lalu menghantui ,

mengapakah aku,
yang ada disitu,
maafkanlah aku,
 buarkan semuanya berlalu...


*chorus*
hanya satu,
pintaku,
kenang daku diharimu,
hanya itu,
mahuku,
pergilah kau dari hidupku....

tiada salah mu,
hapus air mata  mu,
maafkan lah aku,
biarkan semunya berlalu..

*chorus*

aku  cinta kamu...
maafkan lah aku,
ini semua demi kebaikan mu..
dalam diamku meyendiri, megenangmu oh kekasih.


ha.... okay.. have fun guys..






0 comments:

Post a Comment

copyright by @ eusuffcarlworld sebarang peniruan adalah tidak dibenarkan