Sunday, January 13, 2013

WTF!!!!!! SYANAZ AHMAD MENGAMUK AJER KEJERNYE!!!

assalamualaikum hye semua....

maaflah lama dah tak update blog ni, agak2 mesti dah bersawang kan??? wahaha... sekarang nidah nak abes dah sem ni, sebab selasa ni last paper pulak.. wish me luck guys...

sebenarnyer aku tak tahu nak update apa kat entry kali ni, tapi aku update gak lah... wahahaha...

okay aku nak start ngan masalah jiwa,
sebenarnye aku ni ada  masalah jiwa, itu lah bende yang paling aku takut, nanti boleh jadi orang gile lak kan?/ ahahha...

hehehe... gila..gila..gila... lalalla....

okay kitee trus lah kepada tujuan aku yang sebenarnyer... okay jom masuk ke dunia artis, hahaha... first nak cakap lagu hazam best sangat!! lagu yang agak baru gak lah... tajuk die RELAKAN JIWA... jom layan jap....


amaca best tak??? wahaha...


okay next tentang  shila amzah aku ngan si balak die syanaz tu... ambooi2... dengar citer lagi syanaz tu marah shila lagi... asyik marah jer... ni blom kawen lagi tu, lau dah kawen kesian si shila tu... wahahahhaa...



pastu shila ayik lah back up balak die tu... huhuhuhu.......



wahaha.. bez gak tulis gosip ni..ahahha... k bye....

0 comments:

Post a Comment

copyright by @ eusuffcarlworld sebarang peniruan adalah tidak dibenarkan