Friday, March 15, 2013

GEMPAR! KOMANDO MALAYSIA DAH MULAKAN GERAKAN!!!!



Assalamualaikum semua...

entry kali ini aku nak cerita kisah yang sekarang tengah "HOT" di negara kita... kisah sultan sulu yang " nak ambil semula SABAH" (kononnyer)...

entry ni aku baca kat blog org gak.. so dengan selambernyer aku COPY lah cerita ni tapi dengan teknik penceritaan aku sendirilah XD ...


KOMANDO MALAYSIA TELAH MENGAMBIL MAKLUMAT BERKENAAN "SULTAN SULU" di FILIPINA!!!

Mungkin teknik ni macam ala2 cerita perisikan (MISION IMPOSIBLE) tu kot... hahaha..

apa2 pon aku just berharap masalah ini akan cepat2 diselesaikan...

so aku sediakan gambar2  yang menyokong entry aku kali ni...selamat menilai!!!


p/s: budak ni cakap yang bagi dia duit RM0.50 sen ni seorang lelaki berpakaian gelap, dan menaiki kereta bewarna gelap... wahh dah nampak dah cara tu ala2 egen perisikan terkenal...haha.... (hati2 sultan tiram eh silap sultan kiram.) ahaha



p/s: sory lah gambar tak jelas!!! tngok punye lah ramai orang dok nk  tahu maklumat yang aku cakap tadi tu... femes budak tu.. semua wartawan dok cari dia.... sekali  pandang dah macam orang dok kerumun PM lak...  ahahaha...(dalam hati budak tu mesti dia fikir dia lagi femes dari si tua KIRAM tu.. ahahah)


bye.....XOXO

0 comments:

Post a Comment

copyright by @ eusuffcarlworld sebarang peniruan adalah tidak dibenarkan