Sunday, December 23, 2012

OMG! TEMPAT CIKAI TAPI HARGA MACAM CIBAI!


KITA MULAKAN DENGAN ASSALAMUALAIKUM~ hehehe

wahhh entry kali ni nampak agak kasar kan?? tapi itulah kenyataannya~ okay pada 23/12/12 aku dengan kawan2 aku pergilah mandi air trjun dekat KOTA TINGGI JOHOR~
nak di jadikan cerita! harga nak masuk dalam tu jer RM7.50 utk dewasa! n RM3.00 utk kanak2.. okay mula2 aku ingat bayaran tu berbaloi lah kan.. tapi masuk2 jer... aku nampak guard BANGLA dok jg kat entrence dia. okay boleh trima lagi.. tu xtgok lagi tmpat mandi tu mcm mna.

bila dah tgok tmpat mandi tu.. alahai!!! mcm F**k jer lah.... apa pon tak da... sama jer mcm air trjun biasa! semuanya mmg tak berbaloi lah utk hrga y dorg letak....
dan aku bagi fail utk tmpat mndi ni!!! kami mahu menikmati alam yang TUHAN bagi ni tanpa sebarang bayaran... KORANG ni jadi manusia.. senang2 jer letak byran kat benda y dicipta percuma!
hoi2...JANGAN POYO LAH!!!


3 comments:

copyright by @ eusuffcarlworld sebarang peniruan adalah tidak dibenarkan