Tuesday, December 25, 2012

WTF!!! MANUSIA MACAM NI HARUS DI BUNUH!!!

ASSALAMUALAIKUM~~~HYE

okay entry kali ini adalah utk meluahkan perasaan marah aku kepada manusia keparat ni~

okay perempuan yang mengaku dia ISLAM tetapi dia sendiri menghina n mengutuk AGAMA yang suci ni...

mungkin cerita ini dah pernah kalian semua dengar di mana2 media masa~
tetapi kali ni aku lagilah sakit hati n menyirap gila... n kalian juga mungkin begitu jua...
boleh pulak dia sedap2 dok canang cerita bukan2 tentang agama aku, okay kalau aku marah2 gak tak guna kan,
so aku harap mana2 anak2 muda jangan lah terpengaruh dengan cerita yang dia buat sebab dia ni adalah pengkaji AL-Quran dan dia juga menyelewengkan maksud2 AL-Quran. ooo man!! that it the SHIT thing that could not to be happen!!! sepatutnya mengkaji Al-Quran adalah untuk mendapat kebaikan al-Quran tersebut! bukan nak menyesatkan orang.

okay aku mengaku yang aku memang marah~ so korang boleh buat pilihan nak marah or tidak!

tapi kalau nk bunuh pompuan ni jangan bunuh di Malaysia! bunuh die kat arab saudi sana, korang akan terlepas daripada hukuman membunuh sebab nak menyelamatkan agama ISLAM.

YELAH MALAYSIAKAN TAK JALANKAN HUKUM HUDUD.. KIH3!


 SO KORANG BOLEH LAH NILAI SIAPAKAH MANUSIA YANG HARUS DIBUNUH INI!

0 comments:

Post a Comment

copyright by @ eusuffcarlworld sebarang peniruan adalah tidak dibenarkan